Už od čias, kedy sa ruleta začala hrávať prvýkrát, sa ľudia snažia nájsť stratégie, ktoré by im pomohli ju poraziť. Jednou z najznámejších stratégií, založenej na ešte známejšom filme, je stratégia James Bond. V tomto článku si predstavíme, ako systém funguje a ukážeme si, ako môže fungovať v praxi.
Patrí medzi kombinované stávky, čo znamená, že sa zameriava na rozdelenie jednej väčšej stávky na viac menších tak, aby pokryli čo najviac čísel v rulete. Navyše sa dá obohatiť negatívnou progresivitou, kedy sa pri každej prehre zvýši stávka a pri výhre sa naopak zníži. Tento systém môžeš poznať zo stratégie Martingale.
Na rozdiel od ostatných stratégií, pri tejto nie je pravidlom podávanie iba rovných stávok, teda stávky s výplatným pomerom 1 ku 1 (čierna/červená, párna/nepárna, vysoká/nízka 18), ale stavia sa aj na šesť čísiel a aj na jedno číslo.
A práve kvôli stávke na jedno číslo 0 nie je možné stratégiu aplikovať na iných typoch ruliet, skôr na európskej a francúzskej. Je to tak z jednoduchého dôvodu, že americká ruleta má dve nuly.
Ukážeme si, ako vyzerá presné rozloženie stávok na ruletovom stole.
Celková stávka: 200 €
1 stávka na vysokú 18 – 140 € (pri výhre je čistý zisk 80 €)
2 stávka na šesticu 13 – 18 – 50 € (pri výhre je čistý zisk 100 €)
3 stávka na číslo 0 – 10 € (pri výhre je čistý zisk 160 €)
Príklad:
Na tomto príklade si názorne ukážeme, ako môže fungovať využitie stratégie James Bond v praxi. Pre tento príklad nepoužijeme zdvojnásobenie stávky pri každej prehre.
Kolo
Stávka
Výsledok kola
Výsledok stávky
Zisk
1.
200 €
čierna 8 = Prehra
– 200 €
– 200 €
2.
200 €
červená 32 – Výhra
+ 280 €
– 120 €
3.
200 €
zelená 0 – Výhra
+ 360 €
40 €
4.
200 €
červená 12 = Prehra
– 200 €
– 160 €
5.
200 €
čierna 26 – Výhra
+ 280 €
– 80 €
6.
200 €
červená 18 – Výhra
+ 300 €
20 €
7.
200 €
čierna 28 – Výhra
+ 280 €
100 €
Vidíme, že vďaka vysokým stávkam stačí jedna prehra a zisk veľmi rýchle klesne. Na druhej strane už po niekoľkých výherných kolách je možné dostať sa opäť rýchlo do plusu. Stratégia Jamesa Bonda je tiež skutočne o šťastí, rovnako ako to pri všetkých stratégiách a slúži predovšetkým na spestrenie hry.
Ak by sme stratégiu obohatili o systém zdvojnásobenia stávky pri každej prehre, rovnako ako je to pri stratégií Martingale, mohli by sme pri troške šťastia dočkať zaujímavých výsledkov. Pri výhre po sérií prehier nakoniec obdržíš všetky prehry späť + jedennásobok svojej pôvodnej stávky navyše. K tomu je, kvôli vysokým stávkam, potrebné disponovať naozaj vysoký bankroll, čo môže byť problém napríklad pri limitoch kasína.
Výhody a nevýhody stratégie
Pomerne vysoká pravdepodobnosť výhry - vďaka stávkam, ktoré pokrývajú veľkú časť čísiel na kolese je pravdepodobnosť 67,5 %
Rychlý zisk - vďaka vysokým stávka a pri šťastí sa už po pár kolách môžeš dočkať príjemného zisku
Vysoký bankroll - naopak kvôli vysokým stávkam je potrebné mať v zásobe veľký bankroll, aby si neodišiel narýchlo a s prázdnou
Oplatí sa používať stratégiu James Bond?
Ak si typ hráča, ktorý si chce nejako okoreniť zážitok z hry alebo sa cítiš ako legendárny agent 007, tak rozhodne túto stratégiu môžeš vyskúšať. Ak ak sa na teba usmeje aj šťastena, môžeš sa dostať k príjemnému a hlavne rýchlemu zisku. Je veľmi jednoduchá na pochopenie a zvládne ju aplikovať každý. Rovnako ako všetky stratégie, ani táto nie je stopercentná a má svoje rizika.
Vyžaduje vysoký bankroll, keďže pracuješ s vysokými stávkami, ktoré sa môžu pri sérii prehier navyšovať a ty môžeš rýchlo skrachovať. Musíš tiež myslieť na limity niektorých kasín, ktoré by ťa mohli brzdiť vkladať vyššie stávky.
Keby si sa však predsa len obával prehry, môžeš si stratégiu vyskúšať na online rulete zdarma, v ktorej nehráš za reálne peniaze a nič teda neriskuješ.
Ak by ťa zaujímali aj ďalšie známe stratégie, mrkni na ne v článku nižšie.
Od koho iného by sa k nám mohla stratégia dostať, ako od ikonického agenta 007 Jamese Bonda. Prvýkrát sa objavila v knihe slávneho spisovateľa Iana Fleminga zvaného „Moonraker“ z roku 1955. V knihe používa James Bond stratégiu, aby sa dostal k rýchlemu zisku a minimalizoval riziko straty.
Neskoršie filmové spracovanie, hlavne film „Casino Royale“, tiež pomohli rozšíriť povedomie o tejto jedinečnej stratégii. Dnes patrí stratégia k jednej z najpopulárnejších a to hlavne vďaka svojej jednoduchosti, vysokej šanci na výhru a spojenie s legendárnym agentom.
Stratégia sa zameriava na rozdelenie jednej väčšej stávky na viac menších tak, aby pokryli čo najviac čísel v rulete. Ideálne by vďaka stratégii mal hráč rýchlo prísť k veľkému zisku a zároveň optimalizovať riziko straty.
Svoje meno a popularitu má vďaka fiktívnemu agentovi 007 od autora Iana Fleminga. James Bond prvýkrát použil svoju stratégiu v knihe „Moonraker“, ktorá vyšla v roku 1955. V neskorších rokoch ju ešte viac spopularizovala filmové spracovanie slávneho románu.
Rozdelenie stávok pri použití stratégie je veľmi jednoduché. Základná stávka činí 200 € a je rozdelená do troch samostatných. 140 € stavíš na vysoké čísla (19-36), 50 € na šesticu (13-18) a 10 € na jednu nulu.
Páčil sa vám tento článok
100%
Autor obsahu
Natália
Som Natália, redaktorka a prekladateľka na Vyhraj.sk. Mám rada presnosť a jasnosť v texte. Zaoberám sa písaním recenzií a článkov o hazardných hrách. Spolupráca s Vyhraj.sk mi dovoľuje zdieľať svoj záujem o toto odvetvie s čitateľmi a zároveň rozširuje moje obzory v tejto oblasti.
Zákaz hrania hazardných hier osobám mladším ako 18 rokov. Hazardné hry predstavujú riziko vysokých finančných strát. Nadmerné hranie prináša so sebou aj možné zdravotné riziká.
Máme pre teba lepšiu ponuku
Na základe skúseností našich hráčov odporúčame iné podobné bonusy.
Na našich webových stránkach používame súbory cookie, a to aj pomocou nástrojov spoločnosti Google. To nám pomáha správne zobrazovať obsah, zisťovať, čo sa na stránke deje, a ponúkať vám reklamy na mieru. Ďalšie informácie nájdete tu.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistické a preferenčné
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketingové
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Na našich webových stránkach používame súbory cookie, a to aj pomocou nástrojov spoločnosti Google. To nám pomáha správne zobrazovať obsah, zisťovať, čo sa na stránke deje, a ponúkať vám reklamy na mieru. Ďalšie informácie nájdete tu.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.